Kommande aktiviteter

Vinter/vårens program

Företagsbesök
Tisdag den 12 februari kl. 17:00 gör vi ett guidat företagsbesök på Välinge Innovation.
Välinge är företaget som introducerade ett snabbt och enkelt sätt att mekaniskt installera golvbrädor utan att använda lim, s.k. klickgolv. Välinge arbetar även mot möbelbranschen med såväl klicklösningar som ytmaterial.

Plats: Prästavägen 513, 263 65 Viken
Antal personer som kan delta är begränsat till 20 personer. Föreningen bjuder på fika.
Bindande anmälan senast söndag den 10 februari till Göran Öxell på tel/sms: 0708 92 06 02
eller e-post epost@hantverksforeningenhbg.se

Matlagningskväll
Fredag den 22 februari är det dags för vår uppskattade matlagningskväll där kockarna på Creo delar med sig av sina matlagningskonster. Vår jaktintresserade medlem Folke har varit behjälplig med hjortkött från markerna vid Ask. Vi kommer att nyttja detta för att tillaga en 4 rätters meny med hjortsadel som huvudrätt.
Antal personer som kan delta är begränsat till 12 personer.
Passande dryck finns att köpa.
Plats: festvåningens kök på Möllegränden 8.

Kostnad 500 kronor.
Bindande anmälan senast måndag den 18 februari till Fredrik Pålsson på sms/tel 0706 35 60 93 eller epost@hantverksforeningenhbg.se

Matlagningsgruppen
Vi har några lediga platser i matlagningsgruppen som träffas 8 gånger om året mellan kl. 17:00 - 22:00 i våra lokaler, vid intresse kontakta Göran Öxell på tel/sms: 0708 92 06 02

Information om GDPR
Hantverkarnas riksorganisation har sammanställt en sida om den nya dataskyddsförordningen GDPR som är lättläst, de har även länkar till filmer från ett GDPR seminarium de arrangerat. Se länk nedan.

Adressändring
Vi vill påminna om att inte glömma bort att adressändra till hantverksföreningen när ni ändrar adress eller e-post. Detta gör ni enkelt genom att skicka de nya uppgifterna till epost@hantverksforeningenhbg.se
Har ni möjlighet så välj gärna att få utskicken via epost istället för vanlig post.

VÄLKOMNA TILL VÅRA ARRANGEMANG