Kommande aktiviteter

Vinter/vår hos Helsingborgs Hantverksförening
Året 2022 går mot sitt slut och mycket har återställts till det normala. Vid en kort tillbakablick över året ser vi gesällinvigning, värdskap för hantverkarnas riksstämma, medverkan vid H22 med mera.

Inför vintern/våren 2023 har vi preliminärt planerat några aktiviteter: En Matlagningskväll i början av året där vi hjälps åt att laga en festmåltid som vi sedan äter tillsammans. Gesällinvigning i mars månad, företagsbesök i april, samt årsmöte i maj månad Mer om ovan nämnda aktiviteter kommer i separata utskick.

Under året har boken om hantverksföreningens historia blivit färdigställd och utgiven. Är ni intresserade av boken går den att köpa av Göran Öxell på tel/sms 0708-92 06 02 eller epost goran@prokonsult.se

Inbetalningskort för 2023 skickas ut i januari nästa år.

God Jul och Gott Nytt År önskar styrelsen.

Adressändring

Vi vill påminna om att inte glömma bort att adressändra till hantverksföreningen när ni ändrar adress eller e-post. Detta gör ni enkelt genom att skicka de nya uppgifterna till epost@hantverksforeningenhbg.se Har ni möjlighet så välj gärna att få utskicken via epost istället för vanlig post.